Yüzün merkezinde yer alan burun, güzelliği ve sağlığı etkileyebilir. Burun estetiği ülkemizde en fazla tercih edilen ameliyatlardan biridir ve CK Klinik doktorları başarılı sonuçlar elde etmektedir. Burun ucunun düşük olması, kemerli burun, burnun yüze oranla daha büyük olması vb. nedenlerle ya da sağlık problemleri için yapılan burun estetiği ameliyatı şekil bozukluklarını da gidermektedir.

Burun Estetiği Sonrası

Burun estetiği ameliyatı öncesi ve sonrasında hastaların ağrı, acı ve yanma hissi sıfıra yakındır. Burun estetiği sonrası hastalar yüzlerinde bir dolgunluk hissi duyabilir ancak bu his rahatsız edici ya da ağrılı olmaz. Burun estetiği sonrası hastalar genellikle aynı gün taburcu edilir ve evde dinlenme süreci başlar. Bu süre içinde hastaların burunda kan basıncını arttıracak aktivitelerden, spor yapmaktan ve ağır işlerden uzak durması tavsiye edilir.

Burun estetiği ameliyatı sonrası hastalarda yara ya da ameliyat izi belli olmaz ve doğal bir sonuç elde edilir.

Burun Ucu Estetiği

Burnun sırt kısmında eğrilik, kemer ya da şekil bozukluğu yoksa ve hasta sadece burun ucunu kaldırmak veya daraltmak istiyorsa burun ucu estetiği de yapılmaktadır. Burun ucu estetiği ameliyatı kısa süren bir operasyondur ve genelde lokal anestezi uygulanır.

Burun ucu sivriliği, genişliği ve düşüklüğü burun ucu estetiği ile ortadan kaldırılır ve ameliyat olan kişiler kısa sürede günlük işlerini yapmaya devam edebilir. Ameliyatsız burun ucu estetiği de CK Klinik tarafından uygulanmaktadır bu işlemde dolgu enjeksiyonları ve botoks kullanılabilir, doktor ve hasta bu işlem için en doğru yöntemi seçecektir.

Burun Estetiği Ameliyatı

Burun estetiği ameliyatı açık ya da kapalı burun estetiği olarak iki yöntem ile yapılmaktadır. Her iki yöntemin de diğerine karşı bir üstünlüğü yoktur, hastanın burun yapısı burada önem taşır. Burun estetiği ameliyatı genel anestezi ile uygulanır dolayısıyla hastaların acı hissi duyması imkansızdır. Burun estetiği operasyonu ile kişiler güzel bir yüz görünümüne sahip olurken nefes almada zorluk, horlama gibi sağlık problemlerinden de kurtulacaktır.